piątek, 8 kwietnia 2016

Stylizacje Gong Minji



W ostatnim czasie zrobiło się dość głośno z powodu opuszczenia 2ne1 przez Minzy. Jeżeli chodzi o sceniczny outfit członkiń zespołu mało kiedy przypadł mi do gustu. Doceniam jednak, że ich koncept odbiegał od "cutter cutesy style".  I choć zawsze  na wielu portalach i prasie najbardziej doceniony był styl CL, w tym poście jednak postanowiłam wyróżnić Minzy. Styliści wiele razy robili jej krzywdę doborem fryzur i stylizacji. Jednak od kilku lat jej osobiste stylizacje mnie zachwycają. Oto kilka stylizacji wartych uwagi:

 1. Dziewczęce







2. Femme Fatale







1 komentarz:

  1. Ja ogólnie uważam, że minzy jest genialna (nie tylko jeśli chodzi o spiew). Wiadomość ze odchodzi była dla mnie szokiem. Choć w głębi serca ja rozumiałam bo przez nieobecność 2ne1 nie występowała (choć zasługiwała na solo) i mogła czuć się nie doceniona. Styl faktycznie ma fajny zwłaszcza podoba mi się w tej niebieskiej sukience i różowych włosach oraz tej przedostatniej stylizacji.
    My dream is love

    OdpowiedzUsuń