środa, 21 marca 2018

Hwayugi - stylizacje niezwykłych kobiet


Drama Hwayugi zdobyła dużą popularność, dzięki czemu został nawet emitowana przez Netflix. Ogląda się ją przyjemnie  nie tylko ze względu na fabułę, ale także dzięki barwnym postaciom, ubranym w stylizacje przyciągające wzrok widzów. 


Jin Sun Mi

Stylizacje głównej bohaterki dramy Sun Mi są bardzo proste i eleganckie. Dominuje w nich czerń, czasami przełamana bielą czy szarością.


Jedynie żółty parasol bez którego nie rusza się z domu wnosi trochę koloru.



Jednak na szczęście wraz z rozwojem dramy stylizacje stawały się  bardziej różnorodne.
 


Sekretarka Ma

Moja ulubiona postać nie tylko ze względu na stylizacje. Sekretarka Ma uwielbia odważne, mocne kolory oraz wyraziste zwory. 



Jej ulubiony dodatkiem są długie zwisające kolczyki, jak i szminka w odcieniu śliwki. 



Bu Ja

Bu Ja  uwielbia łączyć proste spódnice z bluzkami, które mają koronkowe detale. Jej stylizacje są jasne i dziewczęce.

Alicja

Jak przystało na gwiazdę, stylizacje Alicji są modne i bardzo różnorodne.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz