czwartek, 19 lipca 2018

Dramy na wakacyjne wieczory



Jako że są wakacje postanowiłam nadrobić zaległości w oglądaniu azjatyckich dram.


1. What’s Wrong With Secretary Kim.



Fabuła:

Lee Young Joon jest wiceprezesem rodziniej firmy. Mężczyzna jest bogaty, inteligentny
i przystojny. Wydawać by się mogło, że to chodzący ideał, gdyby nie to, że jest zwykłym narcyzem. Lee Young Joon jest tak skupiony na sobie, że ignoruje innych ludzi. Wyjątkiem jest jego sekretarka Kim Mi So, która dzięki swojej anielskiej cierpliwości współpracuje z narcystycznym wiceprezesem już od dziewięciu lat. Jednakże każda cierpliwość kiedyś się kończy, szczególnie gdy zegar biologiczny tyka. Sekretarka Kim, mając już dość i postanawia zrezygnować z pracy. Jednakże okazuje się, że przy takim szefie nie jest łatwo nawet złożyć rezygnację.

Moja opinia: 
Po obejrzeniu zwiastunów i przeczytaniu opisu nie byłam zbytnio przekonana do tej dramy. Jednak ze względu na obsadę przemogłam się i po oglądnięciu dwóch pierwszych odcinków nie żałowałam.



2. Strongest Deliveryman.



Fabuła:

Choi Kang Soo jest dostawcą. Marzy o stworzeniu własnej aplikacji do dostarczania przesyłek, jednak po drodze napotyka wiele przeszkód. Lee Dan Ah jest tak skupiona na zarabianiu i zmianie swojego życia, że nie ma czasu dla mężczyzn. Lecz gdy w jej życiu pojawia się Choi Kang Soo, jej postawa zaczyna się zmieniać. Oboje chcą być na szczycie, ale, jak się okazuje, bycie najlepszym wcale nie gwarantuje sukcesu. 

Moja opinia:

Drama bardzo mnie wciągnęła, w zaledwie nie cały tydzień udało mi się obejrzeć wszystkie odcinki. Oh Jin i Lee Ji Yoon skradli moje serce. Szkoda że zakończenie wyglądało jak nakręcone w pośpiechu i nie do końca wszystko wyjaśnione.


3. Wok of Love




Fabuła:
Seo Poong był kiedyś szefem kuchni i pracował w najlepszej chińskiej restauracji. Jednakże z czasem jego dobra passa dobiegła końca. Teraz  wraz z byłym gangsterem Doo Chil Seong i bezdomną dziedziczką Dan Sae Woo  dołącza do chińskiej restauracji.

Moja opinia:

Pierwsze odcinki wydawały się nierówne i chaotyczne, z dziwnymi przejściami pomiędzy scenami. Jak na razie drama mnie nie zachwyciła, jedynie obsada wzbudziła moje zainteresowanie. Dlatego zrobiłam sobie przerwę w oglądaniu i przerzuciłam się na oglądanie Youth.

4. Youth 


Fabuła:

Historia pięciu studentek które razem mieszkają i dzielą się  doświadczeniami z życia i miłości. Drama jest chińską wersją Age of Youth.


Moja opinia:

Age of Youth to jedna z moich ulubionych dram. Chiński remake zapowiada się ciekawie,  jak na razie obejrzałam tylko dwa odcinki. Wydaje mi się że Chińczycy postanowili skupić się bardziej na życiu miłosnym bohaterek.


A wy co oglądacie ?


1 komentarz:

  1. What’s Wrong With Secretary Kim i Wok of Love. Polubiłam te dramy i miło się je ogląda. Co do pierwszej nie mam żadnego ale. A w drugiej można się przyczepić tylko dwóch szczegółów (przynajmniej do 24 odcinka, bo dalej nie oglądałam to nie wiem XD). Tak czy inaczej polecam oby dwie ;)

    OdpowiedzUsuń